sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Si totusi, ceva lipseste



Totul pare gri, chiar daca fericirea aparenta se transforma cate odata in fericirea absoluta.

Zambesti si te simti high fara sa iei ceva, cam asta e totul; durata conteaza in orice caz.

Privesc eu superficial?
Este foarte posibil.

Nu-mi mai reiau odata afirmatiile ce ma privesc, am incercat sa le explic tuturor cum sunt, de ce sunt asa.Concluzia lor a fost ca m-am maturizat prea devreme,n-au vrut sa priveasca totul in profunzime urmarind motivele.Eu ma straduiam, fara sens insa.

Si stiti ce, m-am saturat sa scriu pe blog totul voalat..insa de la o vreme am dat prea tare frau liber sentimentelor pe care nici eu nu le inteleg cu adevarat.

Sunt confuza, imi rasuna prea multe intrebari in cap..si raspunsurile sunt undeva deasupra mea unde eu nu pot ajunge indiferent de cat m-as stradui.

Lucrul, sentimentul poate, care-mi lipseste e la fel ca raspunsul intrebarilor, nu stiu care este, poate ca e o chestie banala...usor de obtinut, cu putin efort.Intrebarea e daca-l voi avea vreodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu