vineri, 9 iulie 2010

Poate ca viata n'are rost. Dar sa'ncercam sa'i dam un sens!

E prea devreme sa fie prea tarziu
Gandesc sa tre' sa fiu sincer, altfel ma'ngrop singur de viu
Imi desenez un curcubeu cand totu'n jur e cenusiu
Ca poate..ma trezesc cu el pe cer si stiu..
E prea devreme sa fie prea tarziu
E replica pe care'o scriu cand nu mai stiu ce vreau sa fiu
Cand nu mai sper si n'am cuvinte sa descriu, stiu
E prea devreme sa fie prea tarziu.

Zilele astea au fost prea nasoale..probabil mai nasoale decat prevede legea.Nu cred ca va intereseaza ce am patit...ca o sa va plictisesc cu povestile mele neinteresante.

Momentan vad ca am ceva fani cu blogul asta... si mie mi se pare interesant ce scriu altii si... nu stiu nu mi se pare sa fie ceva de blogul meu...dar na..daca va place:-?? read it.

N-am mai scris, motive idioate dar in deajuns ca sa ma deprime[again];aveam multe idei..dar dupa ce le-am analizat mi s-au parut penibile...mda..mereu mi se pare ca am idei tampite.

Am realizat ca mai multe
persoane s-au schimbat... am dat o raita pe mess azi si am vazut dupa avatare ca ceva nu e-n regula...in fine nu ma bag.

E posibil sa nu ii cunosc pe cei din jur atat de bine incat sa imi dau cu parerea.

Stiu ca totul nu e cum mi-as fi dorit si nici nu are cum sa fie; ceilalti vor sa fiu altfel..dar eu nu vreau ca ei sa se schimbe...dar inevitabilul se produce si eu privesc..

O sa ziceti ca am o vina nu?Si e adevarat:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu