duminică, 11 iulie 2010

E un fel de anotimp uitat de timp...

Timpul incepe sa treaca din ce in ce mai incoerent pe langa noi toti..imaginile par invaluite intr-o ceata care acapareaza detaliile.

Secundele par uneori o eternitate, iar alteori se inorc la valoarea lor, de clipe care se vor uita.

M-am trezit de prea multe ori in trecut cu sentimentul ca primisem niste palme nemeritate de la anumite persoane..sau le meritam?
A
u fost si decizii pe care le-am luat cand nu trebuia sau nu le-am luat deloc;s-au dovedit a fi mai proaste decat cele pe care le-am luat pe moment..si compromisuri facute pe baza a nimic concret...doar minciuni si vorbe care s-au spulberat in urmatoare secunda dupa ce au fost zise; increderea acordata mereu a fost uitata..ganduri nostalgice ma cuprind.

Inca nu am uitat, nu am cum sa uit tot ce a fost si nu e nevoie sa-mi amintiti.N-am reusit sa inteleg cum poti sa azvarli niste cuvinte care poate pentru unii au un inteles profund.

Totusi...nu imi pare rau,n-as avea de ce sa imi para.. poate tu ar trebui sa meditezi pe aceasta tema.. dar sigur nu te complici.

Au fost mai bine de 5-6 luni in care am asteptat sa fie cum mi-am imaginat;dar nu a fost.. si oricine te cunoaste mi-ar fi zis ca imi inchipui doar niste chestii complet lipsite de realitatea.Am fost impotriva tuturor pentru tine,te-am crezut s m-am lasat in speranta ca toti din jurul meu mint....cel putin asta m-ai facut tu sa fac.

Ti-am vazut privirea si am inteles ca totul a fost o gluma si ca aveai doar anumite intentii.Nu esti diferit, mi-ai dovedit asta.

O sa raman cu o impresie in care o sa ma adancesc tot mai mult, dar pe care nu o sa o mai schimb...consideri ca ignoranta ar fi o arma buna?
think about it..nu o sa ma mai ranesti,cred..cel putin un timp.
Pana si placerile amorului propriu nu cicatrizeaza pentru mult timp ranile inimii.


Mai devreme mereu o sa fie mai tarziu..

Avusesem multe deceptii,dar acum e vara,cerul este albastru si sub orizontul din care percep doar o parte nesemnificativa parca intrezaresc imagini care se invalmasesc intr-un peisaj ce devine feeric.

Logica este buna cateodata, dar in astfel de momente poate fi considerata ca fiind rece,mult prea rece.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu