duminică, 18 iulie 2010

Nu-i adevarat..

''p.s.: la anul toate lucrurile scrise ti se vor parea din nou absurde. tu esti singura in stare sa repari greselile; cat despre mine, nu as vrea sa raman doar cu amintirea a ''noi doua'', dar (daca-ti mai amintesti ''jurnalul meu de clasa a7-a'') ti-am mai zis ca tot ce ai tu sunt obiective pe care te astepti sa le atingi fara pic de efort. stii tu, cand vointa e 0 si visele se naruie''

Nu, nu o sa mie se para absurde, si daca nu sterg blogul postarea va ramane;lucrurile alea le aveam in minte de mult timp..daca pana acum nu mi s-au parut absurde, n-o sa-mi para de acum incolo.

Nu sunt foarte sigura ca-mi pot repara eu singura greselile.. si nu gasesc o cale de a o face.

Obiective...am avut..inca mai am si chiar daca depun efort nu o sa le ating.Nu mai am incredere in nimeni si nimic; am pierdut multe facand asta... visele devin imposibile la un moment dat..incep sa renunt la majoritatea;nu mai imi fac sperante..nu pot sa mai fac nimic.

Pesimismul predomina in mai toate actiunile pe care le fac.

Stii..m-am gandit..si poate ar fi bine sa ramai cu amintirea... si asa te-am dezamagit, am ras de tine fara motive importante...

De ce sa ne mai chinuim cand stim exact la ce lucruri se va ajunge.


2 comentarii:

  1. Te contrazici singura.

    ''Nu, nu o sa mi se para absurde, si daca nu sterg blogul postarea va ramane;''
    si apoi...
    ''De ce sa ne mai chinuim cand stim exact la ce lucruri se va ajunge.''

    Asadar, intai spui ca lucrurile respective nu au fost absurde pentru tine, dar totusi ai continuat sa le ignori si ai preferat sa iei foc pe dinauntru decat sa recunosti ca iti pasa. Daca tot am vorbit despre 'noi doua', realizeaza ca nu trebuia sa strigi in gura mare 'Bai, boilor, eu nu sunt ceea ce vreau sa par', ci doar sa-mi spui mie; mie, Andra !

    In final, concluzia pe care o trag e ca tu regreti doar acum si ca de la anul ai de gand sa iei de la capat toate tampeniile pe care le-ai spus si le-ai facut.

    p.s.: Eu eram cea optimista, dar intre timp m-am dat pe realism. Realitatea e ca daca nu meditezi asupra tuturor lucrurilor care se incurca in capul tau, nici macar nu-ti vei mai da seama ce simti si crezi cu adevarat.

    p.s2: Te sfatuiesc sa le iei pe fiecare in parte, mai ales subiectele delicate. Intotdeauna ai stat in dubii cand venea vorba de sentimente; ar cam fi cazul ca iti revii si sa iei decizii care sa-ti simplifice existenta, nu sa o complice tot mai mult, nu crezi ?

    p.s3: In toata chestia asta, ma bucur ca nu le ai cu indiferenta; altfel, pana si eu m-as fi intrebat cine esti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Alea din imagine sunt mate :x ?

    RăspundețiȘtergere