miercuri, 14 iulie 2010

hei,we are friends,man!

Nu o sa insir chestii siropoase aici,pentru ca toti stiti ca nu sunt genul,nu-i asa?

Dar nu pot sa ma abtin sa nu povestesc despre noi doua si despre tot ce a fost si va fi.

First,ar fi cum ne-am cunoscut,prima zi de scoala,clasa a VI-a.Erai ''fata cea noua'' si eu ''fata cu neatza'';do you remember?:)
M-am asezat cu tine in banca,nu vroiam sa stau cu Evian:));am facut schimb de id-uri si de hi5-uri si am vorbit intr-o seara cat pentru cativa ani si a fost destul sa devenim bf-uri.

Eram atunci putin mai altfel, dar incepusem sa ma schimb.Stii ca tin mult la tine, doar ca nu ti-am aratat asta de multe ori...this is me.Vorbit la telefon in baie, poze, stat in aceeasi banca o vreme, conversatii la care daca dai sa te uiti bara se da muuult in jos:), rugaminti sa-mi faci desene la 5 dimineata...cam asa a trecut a6-a.Apoi vara... la Vaduri..Mec unde nehalitu` ala se uita la noi si baga in el;cand a zis tata ''va uitati dupa baiatul cretz?''

A inceput a VII-a...au inceput problemele... am inceput sa stau cu baietii,de dragu` de a ma ascunde si de a fi cine nu sunt; toate astea inca continua..mi-ai dat sfaturi, n-am vrut si nu am ascultat; te-am ignorat o buna perioada de timp...motivul? inca nu il cunosc prea bine ... tu mereu ai avut dreptate si daca te-as fi ascultat nu ar mai fi fot asa.Insa greselile au fost facute,nimic nu mai poate fi reparat... sau poate ca mai poate fi ca inainte?

Ce am scris aici nu e ca sa te emotioneze, nu cred ca ar face-o, sunt doar niste lucruri care meritau povestite..si ar mai fi multe.



Un comentariu:

  1. Da, imi amintesc fiecare pasaj si multe altele.
    My dear, fata cu neatza, ma bucur si sunt in acelasi timp trista ca nu m-ai ascultat.
    Poate am vrut sa pun monopol pe tine. Intotdeauna am fost o egoista, si tu o stii. Mi-am dorit atat de mult sa ramai mereu acolo si sa te pot suna la orice ora aveam chef sau insomnii, asa cum imi amintesc ca ai facut tu cand...(premierea din a6-a). Toate zilele alea cand jucam reme si mancam cozonac :)), plus mersul la vaduri si vip-ul (m-ai salvat de la inec in bazinul mic b-) :))) nu au fost uitate nici macar atunci cand ai vrut tu sa fii smen si te-ai indepartat de mine. Nu e pentru prima oara cand nu-ti inteleg deciziile si probabil nu va fi nici ultima. Tu ai fost mereu foarte importanta pentru mine si cu toate astea, nu mi-a fost greu sa rup legatura; a fost mai usor decat credeam. Faptul ca eu te cunosteam dincolo de masca aia tampita pe care tineai s-o afisezi, nu ma lasa sa renunt de tot. M-am simtit eu ciudat ca de ziua ta nu am facut altceva decat sa mananc bomboane cu lichior, cand anul trecut ma tot gandeam ce i-ar placea drept cadou unei tipe ca tine. Cand am venit din excursia de la Sibiu si ai zis ''mie nu mi-ai adus nimic ?'' mi-a venit, efectiv, sa te injur. Disparusera pana si situatiile alea extrem de dese, in care spuneam amandoua acelasi lucru, in acelasi timp; eu eram gen ''Andra, m-am certat cu parintii'' si tu ''Mai tarziu, Cryssu, nu am timp''. Si dupa astea ? Pai am terminat-o. Ai inceput sa spui tot felul de tampenii despre mine (asta e inca unul dintre lucrurile pe care nu le inteleg) si nu aveam de gand sa ascult niste aberatii. Abia cand am vazut ca te-am iertat dupa toate fazele alea, mi-am dat seama ca sunt capabila sa uit repede, atunci cand imi propun. Asa ca, poate (doar poate) a fost si o parte buna in toata incalcitura asta. ^^

    p.s.: la anul toate lucrurile scrise ti se vor parea din nou absurde. tu esti singura in stare sa repari greselile; cat despre mine, nu as vrea sa raman doar cu amintirea a ''noi doua'', dar (daca-ti mai amintesti ''jurnalul meu de clasa a7-a'') ti-am mai zis ca tot ce ai tu sunt obiective pe care te astepti sa le atingi fara pic de efort. stii tu, cand vointa e 0 si visele se naruie.

    RăspundețiȘtergere