joi, 17 iunie 2010

Te iubesc.


Sigur stii asta:)
Si vreau sa mai stii ca acest copil din spatele unui calculator te admira pentru toate sfaturile pe care i le dai, pentru ca nu esti ca altii, pentru ca poate observa in ochii tai ca o iubesti si multe alte ''pentru ca'' .

Unii ar putea sa spuna ca nu ar trebui sa-mi pese de tine, dar imi pasa deoarece tot ce zici imi aduce zambetul pe buze.

Ne stim de putin timp dar parca te cunosc de ani,ne-am intalnit de trei ori dar vreau sa fie mult mai multe.

Am invatat multe de la tine si chiar daca relatia nu va rezista sper ca toate lucrurile sa imi ramana in umbra constiintei.

Imi dau seama ca uneori nu iti dau de inteles cat de mult tin la tine .. si ca sunt putin cam rece, indiferenta sau copilaroasa..dar tu ma accepti asa cum sunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu