joi, 17 iunie 2010

Scriind pe apa.


Stiu ca m-am schimbat si ca unii inca nu acceptati asta.M-ati pus sa aleg,dar am ales gresit...pana la urma asta e .

Nu pot sa ma intorc in timp oricat as vrea, sa repar tot ce am facut.
Da, vreau sa fie cum a fost.
Insa, am intalnit doua persoane care ma accepta asa cum sunt si mai presus de toate si eu le accept.

Aveam multi prieteni si inca ma intreb care au fost cu adevarat interesati de viata mea si de ce fac eu;probabil nimeni.

Si Cristina daca o sa vezi asta.. ceea ce nu prea cred ..sa stii ca-mi pare rau,probabil ca ai realizat asta.Sa stii ca n`am uitat cand m`ai intrebat " Alege: noi sau Mihnea?" si am zis Mihnea.. ca dupa 5 luni de promisiuni si alte chestii sa renunt la totul.
Sau .. atunci cand ma duceam sa stau cu altii si te lasam balta ..n-am vrut ....suna stupid ca dupa atata timp in care aproape te-am ignorat total sa auzi astea.

Chiar imi pare rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu