joi, 17 iunie 2010

Relativ.


Spuneam odata ca totul e relativ, ei bine, inca imi pastrez parerea.Binele, raul; adevarul, minciuna; viata , moartea; etc. sunt relative deoarece se pot inversa sau pot disparea in orice moment.

Fecare lucru/cuvant inseamna ceva intr-un anumit context dar in altul poate insemna cu totul altceva.

Asa si oamenii..pot purta diferite masti de fata cu anumite persoane pe care le pot schimba foarte repede; sunt rari oamenii care se poarta la fel cu toate persoanele si le trateaza in acest mod. Persoana cu care discutam mi-a zis ca intru in filozofii si totusi ma interesa subiectul.

Apoi am vorbit despre viata si moarte, existenta unui om are trei momente principale: nasterea , casatoria si moartea, intre ele sunt, evident, mult mai multe clipe.

"Ce este inaintea ta si dupa ce mori?", m-a intrebat

"Nimic", am raspuns.

M-a contrazis, si am realizat ca inainte si dupa mine exista lumea .. ca aproape nimanui n-o sa-i pese daca mor sau nu pentru ca lumea este mare.

E exact cum a zis Radu : noi aici in Piatra ne cunoastem aproape toti , adica avem prieteni care cunosc alte persoane si asa, indirect ne stim,dar intr-un oras cum e Bucurestiul nu e posibil ca toata lumea sa se cunoasca indirect chiar.

E o mare invalmaseala in gandurile mele,stiu asta.Inchei cu niste versuri care apartin trupei Veritasaga:) :

''Uite-mi inocenta, vezi sa retii cum moare,
Rup tacerea, sparg peretii cu care
Imi impartaseam secretele,
Iti dau tie calitatile ca sa elimin defectele,
Oricum vietii nu-i poti opri efectele,
Nu poti plati pe nimeni sa simta regretele
In locul tau.
Joaca rolul tau, fa-ti regulile tale si jocul tau.
Ca sa te-ajut iti dau esenta mea,
Slabiciunea si forta mea,
Intunericul si torta mea.''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu