joi, 17 iunie 2010

No woman, no cry?


Mi-ai zis asta..mai demult ..si acum ai la status[''no woman,no cry].

Ai plans cumva atunci cand ai fost cu mine? eu totusi nu cred asta , au fost doar vorbe nu si fapte.

Chiar daca ar fi fost fapte tu esti prea "smecher" ca sa plangi pentru o tipa si ca sa arati ca tii la ea.

Zi-mi ca nu a fost doar o chestie de plictiseala, dar tot nu o sa te cred.

Ai alta viata, alte menalitati fata de mine , sa stii ca cele 5 luni nu pot fi recuperate in doar 7 saptamani...sub nici o forma.

A fost frumos la inceput dar apoi au urmat promisiunile ..eventual cred ca le pot numi si minciuni.. poate nu e vina ta..sau poate sunt doar inchipuiri de a le mele si totusi parca au fost cam multe sa fie simple inchipuiri.

Asteptam sa vii, dar te-ai schimbat .. orgoliul tau e prea mare ca sa poata fi acceptat de mine;asta e adevarul.

Este evident ca nu toate au fost cum ai zis.. dar nu am avut cum sa imi dau seama ce era realitate si ce era fictiune din ce imi spuneai.

Ti-am promis ca nu iti voi da in vileag secretele si n-am facut-o, ti-am fost fidela chiar daca tu nu ai fost langa mine.

Te rog sa accepti toate astea.. si.. sa stii ca nu va mai fi ca inainte.. as baga aici si celebra epresie ''hai sa ramanem prieteni'' dar asta depinde doar de tine.
this is for you Mihnea:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu