miercuri, 9 februarie 2011

Si doar in cazul in care vei uita

Adu-ti aminite de urmele acelea vagi din trecut.Nici unul nu mai stim prea multe, adevarul e ca a trecut prea mult timp.

Poate ca ai vrut doar sa-mi ranesti orgoliul... n-ai reusit, imi pare rau.Poate ca am fost insesizabil afectata in momentul in care au aparut acele elemente noi.Vroiam sa-mi ramai prieten, a fost ceva timp totusi.Insa nu te poti dezbara de vechile obiceiuri la fel ca si mine de fapt.Totusi cred ca in eventualitatea in care scopul tau nu a fost atins te vei stradui sa ma ranesti in alte feluri.Afla ca nu voi mai lasa de la mine niciodata.
Zambetele mele au fost la fel de seci si de false la fel ca si presupusele tale sentimente.Nici nu-mi doresc sa vezi ce-am scris dar banuiesc ca vrei sa iti savurezi in liniste victoria pe care "ai obtinut-o".
Cand ma gandesc la vorbele tale denaturate raman indiferenta, a disparut si gustul ala amar.
Nici nu te-as mai saluta cand te-as vedea, prea multa lipsa de respect.Nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu