vineri, 25 februarie 2011

o mie de cuvinte.



Era destul de tarziu si noaptea era stapana pe dealul impanzit de case pe care ma aflam.Priveam pierduta spre locuintele in care domnea linistea si somnul.O casa mica, luminata si plina de oameni mi-a dezvaluit ca drumul era gata.Am pasit sfios alaturi de ei peisajul fiind dezamagitor.Mi s-a propus sa ma alatur altor doi, in cealalta camera incalzita si am urmat sfatul dupa cateva vorbe insistente.Intr-adevar nu ma simteam absolut deloc in largul meu printre ceilalti adulti, imbratisarile sincere ma lasau rece.
Am pasit in camera alaturata si caldura m-a cuprins, era foarte placut fata de frigul aspru pe care a trebuit sa-l suport pentru o perioada relativ scurta de timp.
Diferenta intre cei doi pe care i-am gasit acolo era izbitoare.Mi-a atras atentia in primul rand ochii lui caprui, privirea patrunzatoare m-a scurtat pe interior de parca ar fi putut afla ceva doar citindu-ma, fara vorbe.In schimb, ochii ei erau albastrii, obositi probabil din cauza nesomnului si a durerii.Ea s-a chinuit sa para amabila, intrebandu-ma de liceul pe care vroiam sa-l urmez.
-Hogas, stiinte sociale.
-Um...si eu tot acolo am fost, mi-a supus in timp ce privirea ei parea tot mai interesanta de conversatia ce abea incepuse.
Am continuat o vreme sa vorbim despre liceu si facultate iar replicile lui m-au facut sa cred ca am langa mine o persoana desteapta, pe care as fi vrut sa o ascult la nesfarsit.Dezvaluindu-i pasiunea mea pentru istorie, m-a aprobat spunand:
-Inteleg ca iti place din cauza profesoarei, insa aceasta profesoara este limitata, nu-i asa?
Am ramas uimita, pregatindu-ma sa imi sustin punctul de vedere cat mai tare.
-Stai putin, gandaste-te, profa e buna pe domeniul ei de asta te-a atras.Insa oamenii de tipul asta sunt limitati, cum am mai zis, analizeaza lucrurile si nu te pripi in alegeri.
-Ai dreptate...
-Istoria o poti studia si singura, ca un hobby.Ce ai mai vrea sa descoperi?
-Nu stiu...civilizatii antice: atlantii, mayasii, aztecii...
-Subiectele sunt interesate dar din pacate cam fumate.Vrei sa dezvolti mai mult, n-ai decat, fa-o.
Conversatia a atins foarte multe subiecte, eram impresionata de cate stia el si intr-un fel ciudat ma provoca sa-mi testez cunostiintele pe care le-am adunat de-a lungul anilor de la oamenii si din scoala.
Capatand note usor personale informatiile mi-au prins bine si cred ca m-au ajutat.E un fel de revelatie din aia: uau, ce-am descoperit.Pe care dupa cateva zile o uiti dar pe moment iti lasa urme adanci. XD

I NEED HELP!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu