joi, 24 februarie 2011

Acum stiu



Imi esti ca un strain, cu toate ca mi-ai spus foarte multe lucruri despre tine, oricum nu vreau sa iti pun la indoiala credebilitatea..ar fi un dezastru pentru mine.

In principiu cred ca pe tine nu te-a interesant sinceritatea mea si revenirile tale ma poarta in niste stari adanci de melancolie amara.Imi gasesc alinarea din nou in note triste de pian, adancindu-mi sentimentele pe care le port de ceva timp.Si-am incercat din greu sa te alung din gandurile mele.O perioada am reusit, insa deznodamantul nu a fost fericit.

Te-as ruga sa te evapori printre razele calde de soare care ne inconjurau si-mi mai doresc ca atunci cand norii dispar de pe cer, culoarea sa nu-mi mai aminteasca de ochii tai.Nu ma pot consola doar cu faptul iluzoriu ca tu esti bine acolo, intelege asta.Aici intervine egoismul meu, care imi e intiparit bine in caracter, am nevoie de tine.Poate doar cateva vorbe..insa nu inganate in sictir.

Vad cum te indepartezi cu pasi grabiti spre un nou loc necunoscut mie.Imi marturisesti lucruri pe care nici macar nu le-am intuit, plec capul acceptand orice imi spui.Dezamagirea nu mai conteaza acum cand lista de greseli capata proportii ingrijoratoare.Incerc sa ma multumesc ca m-am luptat pentru o cauza pierduta in lumina naucitoare a universului pe care eu singura mi l-am creat.

Prefer sa te pierd de tot decat sa te mai implor la nesfarsit.Oricum, de acum in colo voi astepta ziua cand franturile rupte din trecut se vor spulbera de tot si vom avea curajul sa ne spune amandoi tot ce avem pe suflet.Pana atunci mai ingit inca o data in sec cu mintea pusa la zid in timpul in care ma pierd in ceata.O ceata pe care numai prezenta ta o poate inlatura.Momentul in care te vei hotari sa-mi sari in ajutor e critic caci cu cat ma afund exista sansa sa nu ma mai poti salva din bratele nesigurantei.

Momentan ma straduiesc sa uit absolut tot ce-a fost.Vreau sa-ti atribui tie toate esecurile si toate lacrimile varsate in amintirea ta dar din pacate e in zadar.Presimt ca asta e preludiul sfarsitului.. nu pot anticipa actiunile tale pe viitor dar, contrar a ceea ce se spune, speranta a disparut acum mult timp.

Stii ca n-are niciun rost sa-ti zic ca eu inca astept sa vii, nu?

Un comentariu: