luni, 9 august 2010

The past...

Stii..ma gandeam sa spun de mult niste lurcuri care ma macina pe interior.
Daca ma gandesc sunt cam multe postari pentru sau despre tine decat ai merita; m-am intrebat mereu daca meriti, dar eu oare merit?

Nu mai pot sa tin in mine.

Stiu ca nu o sa ajungi niciodata sa citesti ce am scris si eu o sa ma lupt din ce in ce mai mult cu mine.

Mereu m-am simtit ca o piesa de lego in imensul tau anturaj, m-am simtit neglijata si aruncata intr-un loc prafuit si uitat.Uneori iti aminteai de mine si stergeai praful, apoi ma lasai in incertitudine.

M-ai manipulat.
Insa am sesizat ca inca am o slabiciune pentru tine;m-am abtinut mult sa nu te caut...si cand te sunam.. speram sa raspunzi dar : "Abonatul Cosmote nu poate fi contactat."

In alea trei luni in care nu am vorbit am umplut un caiet cu scrisori, stiu, nu iti pasa.

Chiar vreau sa pleci, sa imi dai ignor la id si delete din viata ta.
Sau nu vreau?:|
Dar nu se va intampla asa.

Tu vei pleca, o sa ai iar net si te vei plictisi..apoi vom vorbi.
Dupa ceva timp imi vei trezi admiratia pentru ce faci si ce ai facut; vei cladi din nou ceva ce va fi univers imaginar, insa in care eu voi crede.

Incet, o sa ma atragi si blochezi in el... stii ca nu voi opune rezistenta.
Ma voi intreba mereu ce faci si vom vorbi nopti intregi pe mess.
Voi plange din cauza ta si a adevarurilor pe care le voi descoperi; n-o sa-ti pese pentru ca vei fi departe.Ma vei alimenta cu sperante in care imi voi lasa toata baza.

As fi vrut sa te uit, sa mi se stearga totul din memorie,oricum.asta nu se va intampla.

Stiu ca imi voi pierde alte 5-6 luni din viata cu gandul la 7 saptamani "de vis".

Nu o sa inteleg cum reusesti sa manipulezi oamenii in halul asta sau poate eu nu am un caracter atat de puternic pe cat credeam sau aratam.
As fi vrut sa fiu ca tine, de printr-a 5 a imi placea stilul tau, sa pot minti la fel de bine si sa am personalitatea ta .Nu am reusit sa iau fata aia indiferenta toatala, iar in momentul cand m-am uitat in ochii tai nu am putut citi nimic.

Si cel mai rau e ca se va distruge ceva mai frumos decat planurile de vara viitoare.

Wanna be like you.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu