duminică, 1 august 2010

Last days of summer?

Aproape s-a dus vara.

Personal nu am facut nimic iesit din comun..spectaculos mai exact.

M-a apucat iar melancolia si am ascultat Silverstein- Last days of summer.

Nu melodia in sine m-a afectat, poate ca nici pozele de pe hi5 nu mi-au mai trantit sentimente idioate..de gelozie..ura; insa numele trupei mi-a amintit de vara trecuta.. cand nu asteptam deloc ca vara sa se sfarseasca.

Cand totul mi se parea frumos..idilic chiar...aveam mp3-ul plin de muzica..[acum cred ca zace printr-un sertar].

Au fost sentimente tampite care au disparut odata cu zilele...as mai vrea sa nu stiu in ce data suntem.
As suporta toate fazele tampite pe care le-am patit...doar sa mai traiesc odata vara trecuta..vreau acele senzatii pe care mintea nu le poate retrai.. raman doar amintiri..

Eram fericita[hmm, stai I`ve forget.. I`m boy:);deci fericit*] ca e vacanta, dar toate visele s-au spulberat odata cu trecerea primelor cateva zile.

Da...nu sau prea intamplat multe..mai stii.. vara oamenii se schimba...?
Incep sa aiurez.

man,i`m free.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu