marți, 31 august 2010

Mda.

Mereu am fost printre ultimii.Am inteles intr-un final ca pozele alea erau ca un top..si eu eram penultima.

Ok, o sa fiu mereu asa..incep sa ma obisnuiesc cu ideea.

Oare imi pasa?

Nu stiu, defapt nu vreau si nu trebuie sa stiu.M-am certat odata cu tine pe tema asta si nu o sa o mai fac, nu am acest drept.
Poate ca intr-un final o sa va las pe toti in urma, fara nici o exceptie..nope..nobody.
Se vede cat va pasa de mine.Deci sa nu va mai mire ca nu o sa-mi pese de voi.
Si stiti ceva?O sa dispar incetul cu incetul..ca sa nu imi simtiti lipsa.. si prin lipsa ma refer la prezenta mea cu care v-ati obisnuit..o sa dispara totul, blogul, hi5-ul, o sa imi sterg si id-ul.. asta doar ce este legat de internet..dupa asta va urma o parte mult mai usoara :) voi disparea eu.

Poate ca daca nu as fi indiferenta fata de voi ar fi..mai simplu pentru mine si o sa o fac.Ca sa nu mai aiba cine sa fie nemultumit de mine, sa nu dezamagesc, sa nu ma mai iau de nimeni, sa nu mai bat "copiii neajutorati" care apeleaza la bunici sa le rezolve problemele.

Am apelat o singura data la parinti si mi-a parut rau.Credeam ca, in universul me fictiv, sunt neajutorata dar nu eram.

Multe persoane care habar nu au de existenta mea si care totusi ar putea sa ma bage in seama din cand in cand mi-au servit drept exemplu.

Dar e gata, nimic nu mai are sensul pe care il avea odata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu