sâmbătă, 11 decembrie 2010

Ovo.

O sa ma chinui sa iti explic amalgamul din capul meu, cu toate ca sunt mai mult decat sigura ca nu iti pasa..

Ca sa incep cu inceputul... a fost o mare greseala din partea amndurora poate daca tineam cont de trecut nu ajungeam la aceleasi vesnice certuri.Insa principalul motiv al certei de azi a fost egoismul meu, te vroiam doar pentru mine..am crezut ca mi se cuvine absolut totul fara sa ofer nimic.
Raman cu ideile mele, invechite poate..pe care le aplic pe altii dar pe mine nu...si cu un gust amar, nu acela de tigara din sarutul tau.
Amintiri...au fost si vor mai fi, nu va sta lumea in loc doar se va opri sa-si traga rasuflarea.
Vorbe au fost si ele multe dar vroiam ceva concret...s-au fumat si ele in cateva minute nu-i asa?
Imi pare rau..ca te-am creditat cu prea multa incredere.


Anya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu