vineri, 26 noiembrie 2010

Scumpa Claire,

Mi-e dor de tine, de cum eram noi inainte.. si faptul ca te vad in fiecare zi nu e destul pentru a compensa lipsa ta , pe care eu am provocat-o in mod voit, insa regret.

Stiu, nimic nu poate explica comportamentul meu din ultimul timp care a fost deplorabil.

In legatura cu dorintele tale...eu nu cred ca a nu-ti pasa de nimic este o solutie ci mai degraba o fuga de tine si de cei din jur..odata cu instalarea indiferentei apare si riscul de a ramane asa pentru totdeauna.E pacat, sunt multe persoane care tin la tine, poate si cele la care te astepti mai putin.

Anya e confuza in momentele astea..are nevoie de cineva dar care sa fie diferit de Aron si James, pe ei ii intereseaza doar fumatul si copiatul la teste.Tu o stii mai bine, cred ca mai bine decat Jack.

Oricat de baiat as fi, tot fata raman.[nu conteaza daca nu intelegeti propozitia asta, ignore it!]

Oh, da o sa crezi ca sunt fericita dar nu e asa ...stresul si celelalte chestii care ma framanta incep sa ma distruga...stiu asta, insa nu pot face nimic.

Clarie, crede-ma, am nevoie de tine mai mult decat orice si banuiesc ca intuiesti asta..:-<.M-am abtinut de multe ori sa nu vin langa tine si sa incep sa plang...dar cand Jack mi-a trimis acea poezie....m-am simtit mai prost decat oricand.
Poate ca sunt o vipera si am distrus un om, dar nu am avut intentia.

P.S.: Forgive me!

With love,
Anya

3 comentarii:

  1. nu imi veti simti lispa...va fi mai bine asa...scuzele nu ajuta...nu conteaza...fiti fericiti...a-ti reusit sa faceti ceea ce nu au facul altii cu mine...end of the road..

    RăspundețiȘtergere
  2. unele chestii dor prea tare ca sa fie iertate sau uitate... si poate ca ar trebui sa faci mai mult decat sa-ti ceri iertare. stii... faptele conteaza mai mult decat cuvintele. sunt sigura ca ii poti demonstra ca tii la el si prin alte mijloace.


    app... nice blog

    RăspundețiȘtergere
  3. Huh, si postarea era pentru mine :))

    RăspundețiȘtergere